contact

VEELGESTELDE VRAGEN

We bezorgen niet, u kunt uw bestelling ophalen in De Bolder.

Dat kan. Bijvoorbeeld als het niet lukt om via de site te bestellen.

Ja! Nu corona een beetje achter de rug is (fingers crossed) mogen we weer de hele dag bestellingen aannemen aan de bar. Super leuk! Daarnaast kunt u ook nog steeds bestellen via de QR-codes op tafel en via deze site voor afhaal.

Wij werken niet met reserveringen. Het is vrije inloop. In het hoogseizoen kan het vanaf 18:00 erg druk zijn. Wilt u verzekerd zijn van een bepaalde tafel, dan raden we u aan ruim op tijd te komen.

Uiteraard. U kunt het beste telefonisch contact opnemen voordat u bestelt zodat we met u kunnen overleggen. Vervolgens kunt u een notitie maken in de bestelling, zodat wij zeker weten dat we de allergie aan de juiste bestelling gekoppeld hebben.

OPENINGSTIJDEN

9 juli t/m 1 september

Ma – vr open vanaf 10:00, lunch en diner

2 september t/m 4 september*

Vr – zo open vanaf 9:00, lunch en diner

5 september t/m 25 september*

Ma – vr open vanaf 17:00, diner

Za – zo open vanaf 12:00, lunch en diner

*Openingstijden onder voorbehoud.

VACATURES

Wil je ook bij de Stortestaf werken? We zoeken elk jaar vakantiekrachten. Vanaf 1 maart beginnen we met het doornemen van de sollicitaties.  Soms hebben we daarna ook nog plek in jouw beschikbare periode. Klik hier om te solliciteren.

BESTELLEN MET EEN CADEAUBON

Het is niet mogelijk om online cadeaubonnen te bestellen of cadeaubonnen in te leveren bij een bestelling.

Wilt u een cadeaubon verzilveren bij een afhaalbestelling, dan kunt u telefonisch een bestelling plaatsen.

Wilt u een cadeaubon kopen, kom dan even bij ons langs in De Bolder.

CONTACT

Het is niet mogelijk vooraf te reserveren voor het terras of binnen.

Heeft u een vraag, probleem of wilt u een allergie bespreken, dan kunt u ons binnen openingstijden telefonisch of per mail bereiken. Nemen we niet op, probeer het dan gerust nog een keer.